Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Becoming a Teacher Education Researcher (Critical Guides for Teacher Educators) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
88
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.5 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781913453299
N° edición
1

Becoming a Teacher Education Researcher (Critical Guides for Teacher Educators) (en Inglés)

Diane Mayer (Ilustrado por) · Ian Menter (Ilustrado por) · Critical Publishing · Tapa Blanda

Becoming a Teacher Education Researcher (Critical Guides for Teacher Educators) (en Inglés) - Mayer, Diane ; Menter, Ian

Libro Nuevo

$ 33.380

$ 66.760

Ahorras: $ 33.380

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 4 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 06 de Mayo y el Jueves 09 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Becoming a Teacher Education Researcher (Critical Guides for Teacher Educators) (en Inglés)"

You can successfully develop your higher education research profile while balancing the demands of training teachers and administration.While teacher education is key to preparing qualified teachers who can educate pupils for the demands of the twenty-first century, many university-based teacher educators experience conflicting demands in their professional practice. Their lives are often so dominated by teaching and associated work that their aspirations to develop a research profile are hampered.This text explores the critical issues faced by those working in teacher education and how they have negotiated the expectations and requirements of the Academy to establish themselves as leading international teacher education researchers.Through a series of autobiographical cases, this book demonstrates a range of trajectories in different contexts which have facilitated the development of teacher educators' successful research profiles.Understandings and realities of the policy context, the professional context, the research context (including funding, metrics, type of research valued), the institutional context and various personal positionings are examined in order to illuminate stories of research success and demonstrate their relevance to all teacher educators.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes