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portada Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.3 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781633694743

Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)

Daniel Goleman (Autor) · Annie McKee (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés) - Daniel Goleman

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)"

Using empathy around the workplace.Empathy is credited as a factor in improved relationships and even better product development. But while it's easy to say "just put yourself in someone else's shoes," the reality is that understanding the motivations and emotions of others often proves elusive.This book helps you understand what empathy is, why it's important, how to surmount the hurdles that make you less empathetic--and when too much empathy is just too much.This volume includes the work of: Daniel GolemanAnnie McKeeAdam WaytzThis collection of articles includes "What Is Empathy?" by Daniel Goleman; "Why Compassion Is a Better Managerial Tactic Than Toughness" by Emma Seppala; "What Great Listeners Actually Do" by Jack Zenger and Joseph Folkman; "Empathy Is Key to a Great Meeting" by Annie McKee; "It's Harder to Empathize with People If You've Been in Their Shoes" by Rachel Rutton, Mary-Hunter McDonnell, and Loran Nordgren; "Being Powerful Makes You Less Empathetic" by Lou Solomon; "A Process for Empathetic Product Design" by Jon Kolko; "How Facebook Uses Empathy to Keep User Data Safe" by Melissa Luu-Van; "The Limits of Empathy" by Adam Waytz; and "What the Dalai Lama Taught Daniel Goleman About Emotional Intelligence" an interview with Daniel Goleman by Andrea Ovans.How to be human at work. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.
Daniel Goleman
  (Autor)
Ver Página del Autor
Daniel Goleman es un psicólogo de renombre internacional y autor best seller. Saltó a la fama en 1995 con su libro Inteligencia emocional. Fue periodista científico de The New York Times, donde escribió durante años sobre el cerebro y las ciencias del comportamiento. Ha sido nominado dos veces al Premio Pulitzer y recibió el Premio a la Trayectoria de la Asociación Estadounidense de Psicología por sus escritos. Actualmente vive en los Berkshires (Estados Unidos). Su sitio web es: DanielGoleman.info
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Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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