Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Library Services for Online Patrons: A Manual for Facilitating Access, Learning, and Engagement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
212
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.5 x 1.5 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781440859526

Library Services for Online Patrons: A Manual for Facilitating Access, Learning, and Engagement (en Inglés)

Joelle Pitts (Ilustrado por) · Laura Bonella (Ilustrado por) · Jason Coleman (Ilustrado por) · Libraries Unlimited · Tapa Blanda

Library Services for Online Patrons: A Manual for Facilitating Access, Learning, and Engagement (en Inglés) - Pitts, Joelle ; Bonella, Laura ; Coleman, Jason

Libro Nuevo

$ 85.350

$ 170.690

Ahorras: $ 85.340

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Lunes 20 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Library Services for Online Patrons: A Manual for Facilitating Access, Learning, and Engagement (en Inglés)"

Academic libraries are wonderful resources for university students and faculty on campus, and public libraries thrive on providing targeted in-person services such as storytime, makerspaces, and adult programming. It can be easy, however, to forget about the large population of students, faculty, and community members who access library resources and use library services remotely.Library Services for Online Patrons reaches out to patrons who are not--or not always--located on campus or who seldom--if ever--visit libraries' physical facilities and who may not be aware of or able to equitably use library services. The authors focus on ways to organize library resources using principles of design and to cater library services to the specific needs of online students, faculty, and community members. They also address how to effectively target marketing to the online population and how to collaborate with campus and community stakeholders who work directly with them.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes