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portada The Future of Packaging: From Linear to Circular (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781523095506
N° edición
N/A

The Future of Packaging: From Linear to Circular (en Inglés)

Tom Szaky (Autor) · Berrett-Koehler Publishers · Tapa Blanda

The Future of Packaging: From Linear to Circular (en Inglés) - Tom Szaky

Libro Nuevo

$ 37.040

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Future of Packaging: From Linear to Circular (en Inglés)"

Tom Szaky sets out to do the impossible - eliminate all waste. This book paints a future of a circular economy that relies on responsible reuse and recycling to propel the world towards eradicating overconsumption and waste.Only 35 percent of the 240 million metric tons of waste generated in the United States alone gets recycled, according to the Environmental Protection Agency. This extraordinary collection shows how manufacturers can move from a one-way take-make-waste economy that is burying the world in waste to a circular, make-use-recycle economy. Steered by Tom Szaky, recycling pioneer, eco-capitalist, and founder and CEO of TerraCycle, each chapter is coauthored by an expert in his or her field. From the distinct perspectives of government leaders, consumer packaged goods companies, waste management firms, and more, the book explores current issues of production and consumption, practical steps for improving packaging and reducing waste today, and big ideas and concepts that can be carried forward.Intended to help every business from a small start-up to a large established consumer product company, this book serves as a source of knowledge and inspiration. The message from these pioneers is not to scale back but to innovate upward. They offer nothing less than a guide to designing ourselves out of waste and into abundance.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

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Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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